Hirdetés

Hírességek az iwiw-en - iwiwceleb

Archívum

Utolsó kommentek

  • farkamatvakarva: sztem tök jó csaj dugnám angolspárgában :D (2009.08.27. 22:25) Tornóczky Anita
  • spekuláns: Vannak akiknek ez a nő ennyi:"úúú de vonzó vagy de szép vagy. Közben egy nő aki senki által meg ne... (2009.04.11. 16:07) Tornóczky Anita
  • our thomas: nem nem vicceltem:D rossz vicc volt..tényleg csinos! bocsi (2008.12.08. 21:35) Bálint Antónia
  • our thomas: hát ha nagyon muszáj lenne... egye fene! de csak is gumival! ki tudja miket össze nem szedett.. (2008.12.08. 21:34) Bálint Antónia
  • bobo: nem tudom.én az ő szövegeit (is) meg többek között Pajor Tamás,Vígh Mihály,Menyhárt Jenő,Röhrig Gá... (2008.11.21. 18:57) Müller Péter Sziámi
  • Utolsó 20

Müller Péter Sziámi

2006.06.12. 14:35 BB

A nyolcvanas évek legendás underground zenekarainak nagy túlélője, egy régi zenei kor ittmaradt képviselője. Talán csak a hardcore rajongók ismernék, ha a Sziámi táborok sikere miatt nem kezdtek volna Diák Szigetet szervezni. Azóta a Sziget fogalom, Müller Péter Sziámi pedig közismert ember. A '90-es nagysikerű URH koncert óta elsősorban a zenekarában alkot, az Iwiw-en 2048 ismerőse van, neki sem lehet nehéz összerakni egy házibulit sok emberrel.

Iwiw adatlap.

Velvet celebhatározó.

Sziámi weblap.

Google találatok.

 

 

 

 

 

 

 

 

9 komment

Címkék: férfi zenész

A bejegyzés trackback címe:

https://iwiwceleb.blog.hu/api/trackback/id/tr9210363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

turbórudi 2007.08.16. 09:24:38

Ezt a faszt is csak a lóvé érdekli, már a szigetet is a külföldieknek csinálja. Magyar átlag, dolgozó embernek aligha van pénze oda bejutni.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2007.08.16. 09:37:19

Ezt a faszt is csak a fikázás érdekli, már a kommentelést is csak fikázásért csinálja. Magyar átlag, blogoló embernek aligha van szüksége erre..
:P

Slowmo2 2007.10.09. 19:05:01

És ti most mit csináltok? Fikáztok. "Ezt a faszt is csak a fikázás érdekli" tükörbenéztél? Nem tudom, halgattátok-e a zenéit, ha nem, akkor halgassátok meg SOK számát, és utánna fikázzatok. Abban igazatok van: "Magyar átlag, dolgozó embernek aligha van pénze oda bejutni." Egyébként 5395 ismerőse van már.

hanka 2007.12.14. 00:25:52

Müller Péter Sziámi eladta a Sziget részét másfél milliárdért, mert, mint mondta, őt a pénz egyáltalán nem érdekli. Ha irodalmi közegben mozog, akkor rockzenészként hárít el minden kritikát a helyenként elképesztően béna "versei" kapcsán, ha pedig a rockandroll lazaságot, szókimondást, frissességet kérik tőle számon, akkor mint mimózalelkű költő szabadkozik. Feleségeinek se szeri se száma, egyiket se tudta megtartani huzamosabb ideig, minden nőre nyomul, mint a nyál. Bölcseskedik, ájtatoskodik a médiában, közben az életben tahóságból nyithatna iskolát. Én mondom, ez az ember hamis.

WINnetu 2007.12.14. 00:56:33

nem kő fikázni ügyes embert
mindenből jól jön ki (operabálhé)
állitom hogy a szigetről is jókor dobbantott
kaméleonkorban szenvedő zelig-klón
mindent csinál mint a vérdillettáns

Slowmo2 2008.01.01. 00:52:07

Egyébként nézőpont kérdése, pl."elképesztően béna 'versei' kapcsán". Tényleg van egy-két verse, aminek nem értem a lényegét, de ha alaposabban megnézzük, akkor találunk benne úgymond értelmet, tehát valószínűleg hanka vagy nem képes felogni a lényegét, vagy csak annyira nem érdekli, és én az utóbbira tippelnék.

felező 2008.04.07. 00:38:14

Szerintem "hanka" arra érez rá, hogy íróasztal mellett, néhány verseskönyv meg egy rímszótár segítségével pofás kis verseket lehet létrehozni, csak hitelességet nem lehet "csinálni". M.P.Sz. minden verse egy-egy teljesen eltérő minőségű, stílusú attitűdből fakad. Egy "Zelig" művei.

Slowmo2 2008.04.23. 20:44:49

És milyen jó, hogy sok verse, és daluk különböző stílusúak.

bobo 2008.11.21. 18:57:25

nem tudom.én az ő szövegeit (is) meg többek között Pajor Tamás,Vígh Mihály,Menyhárt Jenő,Röhrig Gáza , Legát Tibor,Lovasi András,Leskovics Gábor, Hegyi Zoltán,Wahorn András,ef Zámbó László, fe Lugosi László,ect... szövegeit habzsoltam fiatalként a 80-as 90.-es években.A szövegek,a zenék, az életérzések ma is közel állnak hozzám.Ja,hogy Ő különben be is futott,meg sikeres,meg híres,meg "gazdag" lett. Ő azt hozta ki abból amire Neki lehetősége volt,ezért nem vetem meg.Én meg azt hoztam ki,amire Nekem lehetőségem volt.Attól, hogy esetleg másoktól eltérő,talán irigylésre méltó a múltbéli/jelenlegi/jövőbeli élete;nem tudom.Én nem irigykedem rá (sem).JÓ hogy volt/van/lesz... Visszaidézi a régi lendületet és Én is eladok mindent "de az eszemet nem..."!
süti beállítások módosítása